Få tiden til at gå og gør en forskel

Du kender det sikkert godt. Du har lidt for meget fritid og er lidt for glad for at ligge hjemme på sofaen. Derfor vil du gerne have en ny fritidsinteresse, så du kan bruge tiden fornuftigt ved at gøre en forskel for andre mennesker.

Du ønsker at være mere fysisk aktiv

Derfor kigger du i retningen af foreningslivet. Du har måske gået til gymnastik igennem din barndom, eller måske vil du i virkeligheden bare gerne prøve noget nyt?

Du bør overveje at genoptage gymnastiklivet. Her er du både fysisk aktiv og får et socialt samvær i den gymnastik-/idrætsforening, du bliver en del af. Du kan endda tage en instruktøruddannelse som Springsikker og bruge et par timer om ugen i selskab med børn og unge.

Gymnastik kan gøre en forskel

Vi har ofte hørt om, hvordan foreninger i hele Danmark kan gøre en forskel for de enkelte mennesker, der er bosat i området. Det kan både være børn, unge og voksne, der får glæde af de mange mennesker, der vælger at donere noget af deres tid til foreningslivet.

Derfor kan du også forvente at få meget ud af dit engagement i en gymnastik-/idrætsforening – både socialt og fagligt. Find alt om gymnastik her – måske er det din næste fritidsinteresse?