Kickstart din hjemmetræning

De fleste ved, at træning er sundt for både krop og sjæl. Men det er ikke altid lige nemt at få meldt sig ind i det lokale fitnesscenter. Måske har man allerede et dyrt medlemskab, som helt automatisk trækker penge hver måned og et medlemskort, som ligger glemt i bunden af en taske. Det fede ved træning er dog, at det stort set kan gøres overalt. Det er lige her Nettofitness kommer ind i billedet. De garanterer ømme muskler, selv ved din hjemmetræning i egen stue.

Hjemmetræning er noget, der virkelig trender for tiden. Digitaliseringen har skabt et kæmpe træningsunivers, der ikke kræver at man betaler dyre domme for et medlemskab i et træningscenter, som alligevel aldrig bliver brugt. På nettet kan man finde inspirationen til sin træning, og her finder du de bedste redskaber, der er til rådighed. Det er muligt at opbygge sit eget center derhjemme, med alt fra pull up bar, større maskiner og ikke mindst en foam roller til de ømme muskler.

Sådan kommer du i gang

Det kan virke uoverskueligt at få startet sit eget lille træningscenter op. Men NettoFitness har et par gode råd til, hvordan du bedst kommer i gang:

• Lav en plan for din træning; hvad er dit mål, hvad ønsker du at opnå?
  • Find ud af, hvor ofte du har tid til at træne, så det passer til netop din hverdag
  • Læs nogle af vores guides på hjemmesiden, find inspiration til hvordan du kan bygge din træning op og vigtigst af alt: indtag så meget motivation, du kan!
  • Find nogle træningsredskaber, som du finder vigtige for din træning.
  • Træn evt. sammen med en makker. Så kan I hjælpe hinanden på rette vej.

Vedligehold dit hjemmecenter

Nu er hjemmetræningen i gang, og her er det vigtigt, at man bliver ved. Træning skal være sjovt og ikke blot være en sur pligt. Det handler om at selv finde glæden ved en specifik træningsform, og når denne er fundet, stiger motivationen og herved kan man vedligeholde sin træning. Det kan også være en fordel at benytte sig af NettoFitness mange gode tilbud, da gode og forskellige træningsredskaber er med til at skabe variation med sin træning. Det handler om at være kreativ, fordi man ofte kan bruge produkterne på flere forskellige måder.

De fleste af os kender den berømte ”jeg starter på mandag”. Men det skal vi væk fra nu, fordi din hjemmetræning er lige foran næsen på dig, og NettoFitness står klar til at hjælpe.